Hart voor oranje Garderen

Minute(s)

Second(s)

Paaseieren zoeken

Ieder jaar op tweede Paasdag worden er eieren verstopt in het Speulderbos in Garderen. Waaronder ook een aantal gouden eieren.
Ga jij het gouden ei vinden?

Koningsdag

Oranje boven! De verjaardag van onze koning mag niet onopgemerkt voorbij gaan, daarom organiseert de oranjevereniging Garderen altijd een leuke activiteit!

Dodenherdenking

Ieder jaar staan we de dodenherdenking op 4 mei stil bij de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog en van oorlogssituaties en vredesoperaties daarna.

Dauwtrappen

Op Hemelvaartsdag gaan wij traditiegetrouw dauwtrappen. Vergeet je wekker niet te zetten, want we beginnen al vroeg 😉

Lampionnenoptocht

De eerste vrijdag na de herstvakantie gaan we met z’n alle op pad door ons mooie dorp Garderen. Loop jij mee?

Over ons

Al deze leuke evenementen worden georganiseerd door enthousiaste vrijwilligers. Sinds 2022 hebben we de evenementen verdeeld onder “projectgroepen” om de hoeveelheid werk te verdelen.

Benieuwd wie er allemaal in deze teams zitten? Klik dan hier!

Hulp kunnen we altijd gebruiken!
Wil je helpen bij een evenement laat het ons weten!

Volg ons ook op